Inovační

Prof. Peter Schröcksnadel, bývalý prezident Rakouského lyžařského svazu, založil sitour v roce 1965 se sídlem v tyrolském hlavním městě Innsbrucku. Dnes je sitour – jako součást skupiny feratel – největší firemní sítí specializující se na (digitální) out-of-home reklamu a informační technologie v horských oblastech.
Díky svému rozsáhlému sortimentu a odborným znalostem v oblasti lanovek, horských sportů a turistických technologií je sitour mezinárodním lídrem v mediálních a technologických inovacích v horách. Od klasických reklamních ploch přes velkoformátové displeje a speciální reklamní formáty až po interaktivní high-end multimediální systémy vyvinuté vlastními silami, sitour nastavuje standardy v oboru již desítky let. A díky inovativním konceptům neustále vyvíjíme nové, vysoce kvalitní analogové a digitální kontaktní plochy.

Klienti / Agentury

Reklama na horách od Sitour nabízí maximální dosah a precizní zacílení, což ji činí ideální volbou pro značky, které chtějí oslovit širokou veřejnost. Díky inovativnímu přístupu kombinujícímu tradiční i moderní multimediální formáty zajišťuje vysokou viditelnost a dlouhodobý dopad. Sitour umožňuje efektivní oslovování cílových skupin, čímž vytváří nezapomenutelný zážitek pro návštěvníky a silně podporuje zapamatovatelnost značky.

Horská střediska

Informační systémy a inovativní naváděcí technologie zajišťují efektivní informovanost horských středisek a zlepšují zážitek návštěvníků. Hostům poskytují aktuální a snadno dostupné informace o oblasti, což zvyšuje jejich komfort, bezpečnost a orientaci. Efektivní komunikace, monitoring a optimalizace provozu přispívají k vyšší spokojenosti návštěvníků.

Inovační

sitour představuje desetiletí know-how v kombinaci se snahou o dlouhodobý rozvoj tržně orientovaných médií a technologických inovací pro horské regiony. 

Flexibilní

sitour nabízí individuální a na míru šité komunikační koncepty pro dokonalý přístup k cílové skupině na horách. 

Mezinárodní

sitour je největší firemní síť specializující se na (digitální) out-of-home reklamu a informační technologie v horských střediscích a turistických regionech.